Çocuklar için çizim kız

TÜRKİYEDEKI ÇİZGİ DİZİLER

2020.07.12 21:02 Retrace123 TÜRKİYEDEKI ÇİZGİ DİZİLER

lafa girmeden önce bur şey söylemeliyim grubu kendinin sanan bazi orruzpu çocukları bazı postların altın la bize ne bundan vs. diye yorum yapıyor aga seni ilgilendirmiyorsa siktir git okuma neyse lafa giriyorum. şimdi sayın kgbtr halkı ya şu amına kodumun türk tvsindeki diziler yetmezmiş gibi birde son 2 yıldır degisik çizgi filmler oynamaya başladı tv de kardeşim izliyor falan yani deli oluyorum kulanılan argümanlara karakterlerin çizim tasarım şekillerine falan. (10dk bakmam yetiyor bu dediklerimin olması icin)amına koyim lan amcıklar niye vücudunu kürdan gibi kafasinı da medine karpuzu (hiç sempatik degil tatlı da degil farklılık yaratmak için bok etemyin tvyi)gibi yapıp karakter yaratıyorusnuz aga son 2 yıldır var bu ya . scooby doo var ya onun tasarımın bile anasını sikmişler ben ten var onun onun tasarımını hayli hayli sikmişler hele hikayeyi saymıyorum. aga bak birde şu var biz eskiden çizgi dizi izlerken liseye gitme yaşına gelen kızlar biraz hafiften memeli olurdu (bkz:ben10 alien force )yani bunlar artık nasıl bir arap baharına kapıldıysa memesiz kız yapmışlar. bak aga trt çocuk ta son 2 yılda çıkan çizgi dizilerde (kare,bulmaca kulesi,hapşuu) kulanılan cümleleri görseniz direk faça atarsınız bir de mr. bean in cizgi filmini yapmıslar lan bu kadar orantısız bir kafa olur mu aq? . aga kulanılan argümanlarda tşk öd den öteye geçilemiyor bu nasıl eğitici içeriktir aga az çocuklara sorgulamayı öğretin diyeceğim teyyip ve sorgulamak geliyor aklıma . aga bari dublajı doğru yapın diyecegım arap kültürüne göre evire çevire yapıyorlar dublajı . he maysa ve bulut var hay amınakoim o dizideki tüm kadronun (hamza abi hariç). hele grennler ve büyük şehir macerası var aga delirirsiniz . aqlarım benim kardeşim bunları izlemek zorun da mı veya başka çocuklar(edit: aga birde ozi diye bir cizgi dizi var. insan az biraz utanır otizimli çocuk var anladık ama ona iyi davranıp farklı argümanlar öğretilirse okullarda onları aşağlanmaması söylenirse iyi olur.)
submitted by Retrace123 to KGBTR [link] [comments]